Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Wstęp

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej:

Daty publikacji i aktualizacji

  • Data publikacji strony internetowej: 2012-10-30.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-02-13.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne
  • Strona zawiera pliki do pobrania, które nie są w pełni dostępne cyfrowo,
  • Strona zawiera linki do stron zewnętrznych – strony te nie są w pełni dostępne cyfrowo,
  • W zakładce „sprawozdanie finansowe” znajdują się pliki niedostępne cyfrowo – w takiej formie są generowane w oprogramowaniu jakim dysponuje placówka. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

  • Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-04-01.
  • Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:

  • osoba kontaktowa - Dorota Silska,
  • adres e-mail - sekretariat@sp9konin.edu.pl,
  • numer telefonu - 63 246 78 67 ,
  • adres do korespondencji - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin .

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 w Koninie
  • Adres: ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie
  • E-mail: sekretariat@sp9konin.edu.pl
  • Telefon: 63 246 78 67

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli:

Szkołę Podstawową z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte tworzy kompleks 4 budynków: budynek dydaktyczny1, budynek dydaktyczny2, zespół sportowy oraz zespół żywieniowy. Do budynków dydaktycznych szkoły prowadzą dwa wejścia znajdujące się od ulicy Fikusowej. Wejście do budynku dydaktycznego 1 będące zarazem wejściem głównym znajduje się od strony wschodniej przy sadzie, natomiast do budynku dydaktycznego2 od strony zachodniej. Do budynków prowadzą 2 stopniowe schody. Krawędzie stopni schodów wyróżniają się kolorem kontrastującym a także drzwi wejściowe są zasygnalizowane pasem ostrzegawczym. Przy wejściach znajdują się podjazdy dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W budynku dydaktycznym1 jest 1cm próg przy głównych drzwiach. Wszystkie pomieszczenie administracyjne znajdują się w budynku głównym na parterze.

Opis dostępności korytarzy, schodów i wind

W budynkach dydaktycznych na każdym poziomie (parter i dwa piętra) znajdują się korytarze. W budynku dydaktycznym1 znajdują się 4 klatki schodowe, w budynku dadaktycznym2 znajdują się 2 klatki schodowe. W budynku dydaktycznym1 funkcjonuje winda (dźwig osobowy). Zespół sportowy posiada 2 poziomy i 2 klatki schodowe, brak windy. Zespół żywieniowy jest jednokondygnacyjny, znajduje się na parterze.

Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych

Przy wejściach do budynków dydaktycznych znajdują się pochylnie. W budynku dydaktycznym 2 znajduje się platforma do przewozu osób. W kilku toaletach, kilku salach lekcyjnych oraz przy szatniach zamontowane są poręcze usprawniające poruszanie się osobom z problemami ruchowymi. W szkole jest możliwość skorzystania z pętli indukcyjnych (dyżurka szkolna i sekretariat, oba pomieszczenia znajdują się w budynku dydaktycznym1 na parterze). W obiektach nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, planów tyflograficznych oraz schematów dotykowych. Wyjątkiem jest winda, która wyposażona jest w przyciski z oznaczeniami w alfabecie Braille’a. Korzystanie z windy odbywa się z pracownikiem obsługi.

Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób z niepełnosprawnościami.

Przed głównym wejściem do budynku dydaktycznego1 znajduje się jedno wyznaczone miejsce, do którego uprawione uprawnione są busy szkolne (w tym 1 należący do Szkoły Podstawowej nr 9, pozostałe z innych gmin) dowożące uczniów posiadających orzeczenie i uprawionych do dowozu do Szkoły. Wjazd przed główne wejście kontrolowany jest przez pracownika obsługi. Pozostałe wyznaczone miejsca dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na parkingu miejskim w liczbie 4 miejsc przy budynku dydaktycznym1 i 3 miejsc przy budynku dydaktycznym2.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach

  • Dla własnego komfortu dogodny termin wizyty będzie ustalony po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem sekretariatu.
  • Wchodząc na teren Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 należy zgłosić jego obecność na stanowisku dyżurki szkolnej znajdującej się w wejściu do budynku dydaktycznego1.
  • Pies asystujący powinien być wyposażony w uprząż, na której w widocznym miejscu musi być umieszczony napis „pies asystujący”
  • Właściciel psa powinien okazać certyfikat potwierdzający status psa asystującego i zaświadczenie o wykonaniu wymaganych i aktualnych szczepień weterynaryjnych,
  • Osoba z psem asystującym odpowiada za swojego psa i ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez psa asystującego.

Informacja o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

W Szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu i online.

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych