Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://sp9konin.bip.wikom.pl/

  • Data publikacji strony internetowej: 30 październik 2012 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 13 lutego 2024 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Statut szkoły nie jest dostępny cyfrowo. Znajduje się w kilku sekcjach: status prawny, przedmiot działalności i kompetencje, organizacja, rada pedagogiczna oraz samorząd uczniowski. Nie posiada struktury nagłówkowej.

Strona zawiera odnośniki do stron zewnętrznych – strony te nie są w pełni dostępne cyfrowo.

W sekcji „sprawozdanie finansowe” znajdują się pliki niedostępne cyfrowo – w takiej formie są generowane w oprogramowaniu jakim dysponuje placówka. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu.

Możesz skontaktować się z nami pisząc na adres mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe znajdują się w sekcji strona główna.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 01 kwietnia 2020 r.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 28 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. (docx, 0,12MB). Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje o sposobie kontaktowania się i procedurze rozpatrywania skarg

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:

  • Dorota Silska – Dyrektor Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie
  • e-mail: sekretariat@sp9konin.edu.pl
  • telefon: 63 246 78 67

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeżeli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Dorota Silska – Dyrektor Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie
  • e-mail: sekretariat@sp9konin.edu.pl
  • telefon: 63 246 78 67

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna

Adres siedziby – Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 w Koninie – ul. Fikusowa 8, 62 – 510 Konin

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli

Szkołę Podstawową z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte tworzy kompleks 4 budynków: budynek dydaktyczny1, budynek dydaktyczny2, zespół sportowy oraz zespół żywieniowy. Do budynków dydaktycznych szkoły prowadzą dwa wejścia znajdujące się od ulicy Fikusowej. Wejście do budynku dydaktycznego 1 będące zarazem wejściem głównym znajduje się od strony wschodniej przy sadzie, natomiast do budynku dydaktycznego2 od strony zachodniej. Do budynków prowadzą dwu stopniowe schody. Krawędzie stopni schodów wyróżniają się kolorem kontrastującym a także drzwi wejściowe są zasygnalizowane pasem ostrzegawczym. Przy wejściach znajdują się podjazdy dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W budynku dydaktycznym1 jest 1cm próg przy głównych drzwiach. Wszystkie pomieszczenie administracyjne znajdują się w budynku głównym na parterze.

Opis dostępności korytarzy, schodów i wind

W budynkach dydaktycznych na każdym poziomie (parter i dwa piętra) znajdują się korytarze. W budynku dydaktycznym1 znajdują się 4 klatki schodowe, w budynku dadaktycznym2 znajdują się 2 klatki schodowe. W budynku dydaktycznym1 funkcjonuje winda (dźwig osobowy). Zespół sportowy posiada 2 poziomy i 2 klatki schodowe, brak windy. Zespół żywieniowy jest jednokondygnacyjny, znajduje się na parterze.

Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform

Przy wejściach do budynków dydaktycznych znajdują się pochylnie. W budynku dydaktycznym 2 znajduje się platforma do przewozu osób. W kilku toaletach, kilku salach lekcyjnych oraz przy szatniach zamontowane są poręcze usprawniające poruszanie się osobom z problemami ruchowymi. Korzystanie z windy odbywa się z pracownikiem obsługi.

Przed głównym wejściem do budynku dydaktycznego1 znajduje się jedno wyznaczone miejsce, do którego uprawione uprawnione są busy szkolne (w tym 1 należący do Szkoły Podstawowej nr 9, pozostałe z innych gmin) dowożące uczniów posiadających orzeczenie i uprawionych do dowozu do szkoły. Wjazd przed główne wejście kontrolowany jest przez pracownika obsługi. Pozostałe wyznaczone miejsca dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na parkingu miejskim w liczbie 4 miejsc przy budynku dydaktycznym1 i 3 miejsc przy budynku dydaktycznym2.

 

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach

  • Dla własnego komfortu dogodny termin wizyty można ustalić telefonicznie z pracownikiem sekretariatu.
  • Wchodząc na teren Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 należy zgłosić jego obecność na stanowisku dyżurki szkolnej znajdującej się w wejściu do budynku dydaktycznego1.
  • Pies asystujący powinien być wyposażony w uprząż, na której w widocznym miejscu musi być umieszczony napis „pies asystujący”
  • Osoba z psem asystującym powinna okazać certyfikat potwierdzający status psa asystującego i zaświadczenie o wykonaniu wymaganych i aktualnych szczepień weterynaryjnych,
  • Osoba z psem asystującym odpowiada za swojego psa i ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez psa asystującego.

Dostępność komunikacyjno - informacyjna

W szkole jest możliwość skorzystania z pętli indukcyjnych (dyżurka szkolna i sekretariat, oba pomieszczenia znajdują się w budynku dydaktycznym1 na parterze). W obiektach nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, planów tyflograficznych oraz schematów dotykowych. Wyjątkiem jest winda, która wyposażona jest w przyciski z oznaczeniami w alfabecie Braille’a.