Treść oferty
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie ul. Fikusowa 8 62-510 Konin ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie
Wymagania dla kandydata związane ze stanowiskiem
- Posiada obywatelstwo polskie.
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Posiada kwalifikacje wymagane na stanowisku specjalisty ds. BHP: wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP.
- Nie jest skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiada zdrowie pozwalające na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. BHP.
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Znajomość aktów prawnych związanych ze stanowiskiem oraz z funkcjonowaniem placówki oświatowej: rozporządzenia w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenia w sprawie szkolenia w dziedzinie „bezpieczeństwo i higiena pracy”, Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych.
- Znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Office, Internet) oraz urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe
- Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność, dyskrecja, sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy, odporność na stres.
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne.
- Umiejętności organizacji pracy własnej.
- Sumienność, odpowiedzialność.
- Obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania.
- Wysoka kultura osobista.
- Dyspozycyjność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa pracy wśród pracowników.
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wypadkowych pracowników oraz uczniów szkoły wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń.
- Nadzór w zakresie bhp nad uczniami i pracownikami szkoły oraz doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bhp.
- Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków uczniów i pracowników szkoły oraz stanu bhp.
- Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników szkoły, a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe.
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków uczniów szkoły, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków.
- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób zawodowych.
- Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.
- Uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji bhp oraz innych komisjach zakładowych zajmujących się problematyką bhp (w szczególności w komisji przeprowadzającej kontrolę warunków pracy na terenie szkoły oraz sprawdzającej stan przygotowania budynku szkoły do przyjęcia dzieci po okresach przerw wakacyjnych).
- Sporządzanie protokołów z prac komisji bhp.
- Udział w tworzeniu instrukcji stanowiskowych BHP, opracowaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp.
- Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa.
- Współpraca z publicznymi organami kontroli.
Wymagane dokumenty aplikacyjne
- Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
- List motywacyjny.
- CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
- Kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (jeżeli kandydat zostanie zatrudniony, zobowiązany jest dostarczyć informację z KRK).
- Oświadczenie o niekaralności (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w celach rekrutacji (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na aplikowane stanowisko.
Warunki zatrudnienia
- Umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
- Niepełny etat – 2/8 tj. 10 godzin tygodniowo.
Wymogi formalne
- Złożenie wymaganych dokumentów aplikacyjnych określonych w punktach 1-9.
- Spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punktach 1-9.
Oferty aplikacyjne można składać:
- osobiście w siedzibie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin w sekretariacie szkoły,
- przesłać na adres Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin z dopiskiem: _„Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. BHP w Szkole
Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin”._
Wymagane dokumenty należy składać do dnia 31 października 2025 roku - do godz. 10.00 (od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00).
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną o tym poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej www.sp9konin.bip.wikom.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Konin, dnia 20 października 2025 roku
Załączniki
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji [.docx, 12.92 kB] (dodano 20-10-2025)
- Oświadczenie o niekaralności [.doc, 25.00 kB] (dodano 20-10-2025)
- Kwestionariusz osobowy [.docx, 14.52 kB] (dodano 20-10-2025)
- Klauzula informacyjna [.doc, 43.00 kB] (dodano 20-10-2025)
Informacja o Kandydatach, którzy zgłosili się do naboru na Wolne Stanowisko Urzędnicze w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohat
Na stanowisko Specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8,
2-510 Konin zgłosiły się 2 kandydatki.
Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostały zakwalifikowane 2 kandydatki.
Kandydatki zakwalifikowane do dalszego postępowania w dniu 03.11.2025 r. zostały drogą mailową zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną podczas, której miały zaprezentować się ze znajomości zagadnień wymaganych na aplikowane stanowisko.
Przedmiotem rozmowy kwalifikacyjnej były zagadnienia z zakresu:
- znajomość pracy w służbach bhp,
- znajomości przepisów bhp,
- prowadzenie rejestrów wypadków w pracy i innych,
- ogólna prezentacja swojej kandydatury.
Rozmowy kwalifikacyjna odbyła się w dniu 04.11.2025 r. w godzinach od 10.30 do 11.00 w siedzibie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin.
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Urzędnicze w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko został/a wybrany/a Pan/ i
Beata Jóźwiak
(imię i nazwisko)
zamieszkały/a w Koninie
(miejsce zamieszkania)
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Nabór przeprowadzono na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej tj. ze znajomości zagadnień wymaganych na aplikowane stanowisko, analizy wykształcenia i dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej kandydatki oraz w oparciu o wyniki rozmowy kwalifikacyjnej, podczas której kandydatka prezentowała swoją wiedzę i umiejętności zawodowe.
Pani Beata Jóźwiak wykazała się znajomością zagadnień wynikających z pracy na stanowisku specjalista ds. BHP osiągając wysoki wynik Oceny Komisji Rekrutacyjnej oraz posiada kwalifikacje niezbędne do objęcia stanowiska specjalisty ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie.
