Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij
28-07-2022

Nabór na stanowisko Specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie

Stan postępowania: Nierozstrzygnięty

dodano: 28-07-2022

Opis

OGŁOSZENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 9 IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W KONINIE O NABORZE KANDYDATÓW  NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9

  1. Bohaterów Westerplatte w Koninie
  2. Fikusowa 8
  3. 62-510 Konin

Ogłasza nabór na stanowisko Specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie

WYMAGANIA DLA KANDYDATA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

  1. Posiada obywatelstwo polskie.
  2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Posiada kwalifikacje wymagane na stanowisku specjalisty ds. BHP: wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP.
  4. Nie jest skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Posiada zdrowie pozwalające na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. BHP.
  6. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  7. Znajomość aktów prawnych związanych ze stanowiskiem oraz z funkcjonowaniem placówki oświatowej: rozporządzenia w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenia w sprawie szkolenia w dziedzinie „bezpieczeństwo i higiena pracy", Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych.
  8. Znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Office, Internet) oraz urządzeń biurowych.

WYMAGANIA DODATKOWE

  1. Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole.
  2. Komunikatywność, dyskrecja, sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy, odporność na stres.
  3. Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne.
  4. Umiejętności organizacji pracy własnej.
  5. Sumienność, odpowiedzialność.
  6. Obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania.
  7. Wysoka kultura osobista.
  8. Dyspozycyjność.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

  1. Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa pracy wśród pracowników.
  2. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
  3. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wypadkowych pracowników oraz uczniów szkoły wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń.
  4. Nadzór w zakresie bhp nad uczniami i pracownikami szkoły oraz doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bhp.
  5. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków uczniów i pracowników szkoły oraz stanu bhp.
  6. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.
  7. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników szkoły, a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe.
  8. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków uczniów szkoły, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków.
  9. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób zawodowych.
  10. Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.
  11. Uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji bhp oraz innych komisjach zakładowych zajmujących się problematyką bhp (w szczególności w komisji przeprowadzającej kontrolę warunków pracy na terenie szkoły oraz sprawdzającej stan przygotowania budynku szkoły do przyjęcia dzieci po okresach przerw wakacyjnych).
  12. Sporządzanie protokołów z prac komisji bhp.
  13. Udział w tworzeniu instrukcji stanowiskowych BHP, opracowaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp.
  14. Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa.
  15. Współpraca z publicznymi organami kontroli.

WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE

  1. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
  2. Życiorys - Curriculum Vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
  4. Kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (jeżeli kandydat zostanie zatrudniony, zobowiązany jest dostarczyć informację z KRK).
  6. Oświadczenie o niekaralności (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
  7. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w celach rekrutacji (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
  8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na aplikowane stanowisko.

WARUNKI ZATRUDNIENIA

  1. Umowa na czas określony od 01 września 2022 roku z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
  2. Niepełny etat – 2/8 tj. 10 godzin tygodniowo.

WYMOGI FORMALNE

  1. Złożenie wymaganych dokumentów aplikacyjnych określonych w punktach 1-8.
  2. Spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punktach 1-8.

Oferty aplikacyjne można składać:

  1. osobiście w siedzibie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin w sekretariacie szkoły,
  2. przesłać na adres Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin".

Wymagane dokumenty należy składać od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00 do dnia 16 sierpnia 2022 roku - do godz. 10.00.

Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

INNE INFORMACJE

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną o tym poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej www.sp9konin.bip.wikom.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin.

dodano: 23-08-2022

Informacja o wynikach naboru

Na stanowisko Specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin zgłosiła się 1 kandydatka.

Kandydatka nie została zakwalifikowana do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.

DYREKTOR SZKOŁY

16.08.2022 r.  mgr Dorota Silska

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie
odpowiada: Dorota Silska
data: 23-08-2022
wytworzył: Maria Jesiołowska
data: 23-08-2022
data: 23-08-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 23-08-2022 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 58