Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij
23-08-2022

Ogłoszenie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - Specjalista ds. BHP

Stan postępowania: Rozstrzygnięty

dodano: 23-08-2022

Treść oferty

OGŁOSZENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 9  IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W KONINIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9

Bohaterów Westerplatte w Koninie

Fikusowa 8

62-510 Konin

Ogłasza nabór na stanowisko Specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie:
    • wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp.
  3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. Znajomość obsługi komputera /Windows, pakiet Office, Internet/ oraz urządzeń biurowych,
  6. Znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
  7. Znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
  8. Znajomość Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r w sprawie szkolenia w dziedzinie „bezpieczeństwo i higiena pracy".

WYMAGANIA DODATKOWE

  1. Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole,
  2. Komunikatywność, dyskrecja, sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy, odporność na stres,
  3. Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
  4. Umiejętności organizacji pracy własnej,
  5. Sumienność, odpowiedzialność,
  6. Obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania,
  7. Wysoka kultura osobista,
  8. Dyspozycyjność
  9. Znajomość Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela, Ustawy o pracownikach samorządowych.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

  1. Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa pracy wśród pracowników.
  2. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
  3. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wypadkowych pracowników oraz uczniów szkoły wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń.
  4. Nadzór w zakresie bhp nad uczniami i pracownikami szkoły oraz doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bhp.
  5. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków uczniów i pracowników szkoły oraz stanu bhp.
  6. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.
  7. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników szkoły a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej, oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe.
  8. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków uczniów szkoły, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków.
  9. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób zawodowych.
  10. Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.
  11. Uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji bhp oraz innych komisjach zakładowych zajmujących się problematyką bhp ( w szczególności w komisji przeprowadzającej kontrolę warunków pracy na terenie szkoły oraz sprawdzającej stan przygotowania budynku szkoły do przyjęcia dzieci po okresach przerw wakacyjnych).
  12. Sporządzanie protokołów z prac komisji bhp.
  13. Udział w tworzeniu instrukcji stanowiskowych BHP, opracowaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp.
  14. Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa.
  15. Współpraca z publicznymi organami kontroli.

WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE

  1. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
  2. Życiorys - Curriculum Vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
  4. Kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (jeżeli kandydat zostanie zatrudniony, zobowiązany jest dostarczyć informację               z KRK).
  6. Oświadczenie o niekaralności (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
  7. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w celach rekrutacji (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
  8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na aplikowane stanowisko.

WARUNKI ZATRUDNIENIA

  1. Umowa na czas określony od 05 września 2022 roku z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
  2. Niepełny etat – 2/8 tj. 10 godzin tygodniowo.

WYMOGI FORMALNE

  1. Złożenie wymaganych dokumentów aplikacyjnych określonych w punktach 1- 8.
  2. Spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punktach 1-9.

Oferty aplikacyjne można składać:

  • osobiście w siedzibie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin w sekretariacie szkoły,
  • przesłać na adres Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin".

Wymagane dokumenty należy składać od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00  do dnia 02 września 2022 roku - do godz. 10.00.

Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

INNE INFORMACJE

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną o tym poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej www.sp9konin.bip.wikom.pl, oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin.

dodano: 06-09-2022

Informacja o kandydatach

Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie

Na stanowisko Specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin zgłosiła się 1 kandydatka.

Kandydatka została zakwalifikowana do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.


Dyrektor Szkoły

05.09.2022 r. mgr Dorota Silska

dodano: 06-09-2022

Informacja o wynikach naboru

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze w szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. bohaterów Westerplatte w Koninie Specjalista ds. BHP

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko kandydatka Justyna Smuszkiewicz została wybrana.

Zamieszkała/y w Koninie

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydatka spełnia wymagania dotyczące wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego.


Dyrektor Szkoły

06.09.2022 r. mgr Dorota Silska

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie
odpowiada: Dorota Silska
data: 06-09-2022
wytworzył: Maria Jesiołowska
data: 06-09-2022
data: 06-09-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 06-09-2022 - Edycja treści
  • 23-08-2022 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 72