Treść oferty
OGŁOSZENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 9 IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W KONINIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9
Bohaterów Westerplatte w Koninie
Fikusowa 8
62-510 Konin
Ogłasza nabór na stanowisko Specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie:
- wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp.
- Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Znajomość obsługi komputera /Windows, pakiet Office, Internet/ oraz urządzeń biurowych,
- Znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
- Znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
- Znajomość Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r w sprawie szkolenia w dziedzinie „bezpieczeństwo i higiena pracy".
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność, dyskrecja, sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy, odporność na stres,
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
- Umiejętności organizacji pracy własnej,
- Sumienność, odpowiedzialność,
- Obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania,
- Wysoka kultura osobista,
- Dyspozycyjność
- Znajomość Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela, Ustawy o pracownikach samorządowych.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
- Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa pracy wśród pracowników.
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wypadkowych pracowników oraz uczniów szkoły wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń.
- Nadzór w zakresie bhp nad uczniami i pracownikami szkoły oraz doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bhp.
- Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków uczniów i pracowników szkoły oraz stanu bhp.
- Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników szkoły a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej, oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe.
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków uczniów szkoły, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków.
- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób zawodowych.
- Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.
- Uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji bhp oraz innych komisjach zakładowych zajmujących się problematyką bhp ( w szczególności w komisji przeprowadzającej kontrolę warunków pracy na terenie szkoły oraz sprawdzającej stan przygotowania budynku szkoły do przyjęcia dzieci po okresach przerw wakacyjnych).
- Sporządzanie protokołów z prac komisji bhp.
- Udział w tworzeniu instrukcji stanowiskowych BHP, opracowaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp.
- Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa.
- Współpraca z publicznymi organami kontroli.
WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE
- Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
- Życiorys - Curriculum Vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
- Kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (jeżeli kandydat zostanie zatrudniony, zobowiązany jest dostarczyć informację z KRK).
- Oświadczenie o niekaralności (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w celach rekrutacji (wzór dostępny na stronie internetowej szkoły).
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na aplikowane stanowisko.
WARUNKI ZATRUDNIENIA
- Umowa na czas określony od 05 września 2022 roku z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
- Niepełny etat – 2/8 tj. 10 godzin tygodniowo.
WYMOGI FORMALNE
- Złożenie wymaganych dokumentów aplikacyjnych określonych w punktach 1- 8.
- Spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punktach 1-9.
Oferty aplikacyjne można składać:
- osobiście w siedzibie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin w sekretariacie szkoły,
- przesłać na adres Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin".
Wymagane dokumenty należy składać od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 do dnia 02 września 2022 roku - do godz. 10.00.
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
INNE INFORMACJE
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną o tym poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej www.sp9konin.bip.wikom.pl, oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin.
Załączniki
- Kwestionariusz osobowy [.docx, 14.32 kB] (dodano 23-08-2022)
- Zarządzenie nr 12022 w sprawie wszczęcia procedury naboru [.docx, 17.18 kB] (dodano 23-08-2022)
- Załącznik do Zarządzenia [.docx, 25.03 kB] (dodano 23-08-2022)
- Oświadczenie o niekaralności [.doc, 28.00 kB] (dodano 23-08-2022)
- Informacja administratora - rekrutacja pracowników [.doc, 39.00 kB] (dodano 23-08-2022)
Informacja o kandydatach
Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie
Na stanowisko Specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-510 Konin zgłosiła się 1 kandydatka.
Kandydatka została zakwalifikowana do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
Dyrektor Szkoły
05.09.2022 r. mgr Dorota Silska
Informacja o wynikach naboru
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze w szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. bohaterów Westerplatte w Koninie Specjalista ds. BHP
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko kandydatka Justyna Smuszkiewicz została wybrana.
Zamieszkała/y w Koninie
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełnia wymagania dotyczące wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego.
Dyrektor Szkoły
06.09.2022 r. mgr Dorota Silska